Like?:)

joi, 27 august 2015

Schimb de replici

Eu: Mă doare când văd că ţie ţara asta îţi pute toată, mă întreb de ce te întorci vară de vară.
El: Păi ce să-mi placă aici? Nu vezi că nimic nu merge cum trebuie, că se fură, că nimeni nu muncește? N-ai de ce să te superi.
Eu: Mă supăr pentru că iubesc România aşa cum e ea, leneșă, otv-izată, enervantă, nedreaptă.
El: Normal, dacă n-ai trăit în altă ţară n-ai cu ce să faci comparaţie.
Eu: Nu trebuie să probez alţi tipi ca să ştiu că-l iubesc pe R. Ţie-ţi trebuie ca să afli c-o iubeşti pe C.?
Era vorba să mă sune a doua zi, n-a mai sunat; între timp a venit şi-n vara asta în ţară. 

4 comentarii:

daiana spunea...

Buna intrebare. Raspunsul se ghiceste - vine c-o iubeste chiar daca a incercat si altceva dar ii e jena s-o recunoasca. Vine pentru neamuri ca-i e dor , vine sa se dea mare , vine pentru zacusca si sarmale si vin si tuica si cozonac si alte alea ca aici sunt mai bune si mai ieftine - de ce nu - si la urma vine ca-i e dor , ca colo oricat de bine ar fi e tot un strain si acasa-i doar aici. De ce ne-o fi rusine sa ne iubim tara si daca tot nu ne place din cale afara sa incercam s-o ajutam sa se schimbe? Tara nu-i asa o entitate oarecare , tara in final suntem noi , noi o facem intr-un fel sau altul. Si eu imi iubesc tara , sunt de acord ca nu-i perfecta dar ma straduiesc sa fac bine in jurul meu si de cele mai multe ori imi iese si atunci ma gandesc ce s-ar fi ales de ea , de tara asta daca toti strabunii nostri ar fi zis - " a naibii tara , mai bine plec"?

mikaela spunea...

Tara suntem noi,iar noi nu suntem cu nimic mai prejos decat alte natii.Omul e acelasi peste tot,numai regulile il fac diferit.Iar la noi ,acestea pot fi si incalcate,chiar si de catre cei care au parasit tara si mai vin cand si cand sa simta gustul libertatii maxime.
P.S. Problema noastra o stim toti..tonul face muzica.Si nu exista destula dragoste intre oameni.

EmaPirciu spunea...

Cam atat despre libertatea de expresie :))
Suparaciosi oameni mai suntem si noi.
Las' ca-i trece.

Iulia spunea...

Tara ti-o mai iubesti sau nu si in functie de educatia pe care o ai sau nu. Eu am niste cunoscuti (cam atata imi mai sunt acum, desi i-am cununat si le-am botezat candva copilul) care imi explicau ca atunci cand ajung in Canada lor de adoptie, citez: "saruta podeaua in aeroport". Am belit (scuzata-mi fie alegerea verbului, dar numai asta se potrivea) niste ochi atunci cand mi-a spus!... Astia nici nu trebuie sa iubeasca Romania. N-avem nevoie. Sa iubeasca Canada aia daca le plece asa de mult si "ubi bene ibi patria". Cacofonia a fost intentionata. Oricum, astia plecati raman impietriti in timp la momentul plecarii. Toate le judeca prin prisma la ce stiau ei despre tara. Nu conteaza ca au trecut 20-25 de ani, ei vad lucrurile tot ca atunci si orice incercare de a-i aduce la realitate e sortita esecului. Eu deja nici nu ma mai obosesc...

:-D