Like?:)

luni, 10 august 2015

Zăvod








13 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos. Sa va bucurati alaturi de el multi ani.

Anonim spunea...

Foarte frumos. Sa va bucurati de el si cu el, multi ani de acum incolo.

simf spunea...

@Anonim - multumim.

Mihaela T. spunea...

Foarte frumos baiatul! Sa stii ca m-am gandit la el saptamana trecuta, cand am vizionat un reportaj (pe TVR 1 cred) despre Bucovina. Reporterita ajunsese la o stana unde ciobanii aveau nenumarati Ciobanesti de Bucovina. Spuneau ca sunt foarte prietenosi, iubitori si, mai ales, de nadejde. :)
Se luptau cu lupii si ursii ca sa apere oitele.
Sa va bucurati de el cat mai mult timp!

simf spunea...

@Mihaela - am prins si eu finalul documentarului si tare drag mi-a fost cand am vazut atatia zavozi acolo

Ana Maria spunea...

Oho... chiar mi-era dor de el. Dragul de Zavod! E un frumos!
S-a mai cumintit?
:)

simf spunea...

@Ana-Maria - mmm, sa spunem ca un pic da :)

cristina spunea...

tiii, ce baiat frumos! o sa va fie un drag de el cand se va cuminti de tot, de mama mama!

simf spunea...

@cristina - de parca acum nu ne-am topi dupa el :))) cand max face trasnai va suparati pe moment, pe urma redevine "baiatul" casei.

cristina spunea...

stii care-i culmea? ca max nu a mai facut traznai cam de multisor :))) doar mie mai incearca sa-mi submineze autoritatea, ca-s lupoaica alfa, dar cand vede ca n-are spor, renunta si redevine el, cel destoinic si de baza in curte si in casa si pe strada noastra (ca vecinii stau linistiti cand stiu ca e max treaz si pe faza).
asa si cu zavod, cand ii vor zbura gargaunii, o sa fie stalpul curtii si un membru responsabi al familiei, sa te poti baza pe el la o adica.

simf spunea...

@cristina - sa indraznesc sa visez? :)

mikaela spunea...

Se iarta orice trasnaie, un domn Goe patruped poate fi chiar agreabil.

cristina spunea...

:))))))))))))))) nu.
cu zavod, eu zic mai bine sa te lasi surprinsa.

:-D