Like?:)

vineri, 5 iulie 2019

Pe scurt

# Pestă porcină în sat, pe asfalt, mochete ude, roșii, și cauciucuri îmbăiate cu vermorelul, vreo cinci zile.
# Timp condensat și prea cald pentru gusturile mele, to-do-uri de făcut, dacă se poate, ieri; somn restant, mi-e prea cald, nu am chef de mai nimic.
# Remember, nu voi mai da share pe contul meu de facebook la ce postez pe blog, ci doar pe pagina blogului (așa că îmi place/urmărește dacă vreți să vă apară în noutăți).
# Dacă e iulie, precum se știe, e vacanță, ceea ce vă doresc și dumneavoastră. Aveți grijă de voi, ne vedem mai pe final de lună.

4 comentarii:

greenzonelife spunea...

Vacanta faina !

Claudia Mihaela spunea...

Vacanță frumoasă!🙂
La noi a plouat de dimineață, așa că am amânat ce voiam să fac în grădină.Cred că din cauza vremii m-a luat lenea și nu am făcut mai nimic.
Acum a ieșit soarele,dar este foarte ud în grădină.Am dat iama în blide.Vedem ce o ieși.😁
Să ai o zi frumoasă!

Mihaela T. spunea...

Vacanta frumoasa, Simona !

Anonim spunea...

o zi minunata
superarticole , le citim cu interes
rodica

:-D