Like?:)

marți, 6 septembrie 2011

Uneori, blogspotul te lasă să faci ce vrei...

...nu e cazul astăzi, când am tot vrut să pun poze cu motani. Altă dată.
Până atunci, dovada că omul din greșeli învață:
* Am cumpărat întâi un „brad argintiu” care de fapt e molid albastru, creşte în zonele temperate „doar” până la 16 m. Şi l-am plantat, evident, lângă casă, la vreo 6 m de fundaţie.
* Am pus forsiţia în mijlocul unei zone însorite. A trebuit s-o mut, că la ce tufă se face nu mai creştea nimic în zonă. Tot în mijloc am pus un tufiş de gard viu şi l-am mutat apoi. Am pus 8 trandafiri, dintre care măcar 2 trebuie mutaţi, că-s tare la umbră.
* Am umplut cu pietre frumoase „inesteticele” canale de scurgere de lângă fundaţia acareturilor şi când s-a dezgheţat zăpada în primăvară curtea era de-o nemişcare lacustră
* Am udat roşiile cu aspersorul şi le-am umplut de mană, timp în care, după fiecare ploaie, le stropeam cu soluţie de piatră vânătă antimană
* Am cumpărat unelte de grădinărie pe criteriul „ce verzi şi frumoase sunt” din hipermarketuri, nu de la magazinele mici specializate unde vânzătorii te pot consilia.
* Uşa de la intrare am făcut-o „pe comandă”, tare mândri am fost de ea. Numai că lemnul a fost atunci verde, între timp s-a uscat şi-a apărut o mândră fantă introducătoare de frig.
* Şi geamul de la baie tot cu comandă specială a fost făcut, numai că el n-a intrat la apă, ci a crescut, iar geamul interior nu mai intră nici de nebun în ramă.
* Am lăsat butelia şi apa să îngheţe în iarnă, nu ne-a dat prin cap să le punem măcar o bucată de polistiren dedesubt respectiv pe peretele exterior.
* Am cumpărat o canapea prea mare pentru spaţiul din extindere, pe care-l umple acum complet și tare nu-mi place. Plus că e maro.
* N-am fixat toate diblurile la şinele pentru bibliotecă şi au plesnit, aşa că trebuit reluată operaţiunea, cu reparaţiile de rigoare cu tot.

8 comentarii:

Anonim spunea...

noi n-am facut-o pe aia cu butelia (ca n-avem) si pe aia cu sina de la biblioteca. in rest le-am cam bifat pe toate.

irenadaiana spunea...

stai linistita soro , ca nu esti singura. :) eu am pus o salcie pletoasa care nu face umbra decat pe gramada de lemne din spate , glicina in loc sa se catere pe pergola de la terasa se intinde de zor la concurenta cu vita de vie pe gardul puilor , in solar a dat via din nou , arborele de matase a ajuns sub nuc - nu ca s-a mutat el dar a crescut nucul , minunata masa de lemn e inutilizabila in locatia de sub corcodusi - acum pe timp de vara e plina de corcoduse storcosite , am pus pomi fructiferi pe langa gard si decorativi in centru , gazonul din spate e plin de mohor iar gradina din fata in mod sigur va ajunge gazon ca eu nu-i mai fac fata. cat despre unelte , cu seringa de seminte nu pot sa pun decat seminte de mac , plasa de catraveti nu stiu daca mai pot s-o descurc din vreji , clematitele nu infloresc toata vara ca la altii, pompa din curte o fi ea buna pentru muschi la maini dar deja fac si culturism cu ea , motosapatoarea mai mult racaie iar motocositoarea taie mai bine florile decat iarba deci... :)vezi cum te consolez eu? :) :) :)

simf spunea...

@laura, daiana - sa speram ca din greselile noastre vor invata alti nebuni frumosi care schimba cutia de chibrituri din bloc pe casa si curtea visate.

Anonim spunea...

Relatarile si intamplarile tale sunt firesti, sunt intamplari de om viu... Ce ne-am face fara ele? Dar daca nu ar fi astea cum le-am aprecia pe cele logice si cu ce le-am compara. Bine ai revenit in agenda mea matinala, iar lectura intamplarilor tale ma face si pe mine sa traiesc si rurarul ancestral.

Mihai Apostu

cristina spunea...

toate ca toate, dar nea sandu ala ar trebui clonat. cred ca e la postarea urmatoare, dar sunt si eu contra ceasului si d-aia scriu aici.

simf spunea...

@cristina - buna ideea, dar cum o putem aplica?

Pixel spunea...

Amuzante pataniile...daca lasi bradul aproape de casa o sa ajungi ca in povestea "jack si vrejul de fasole".

simf spunea...

@Marius Andrei - fie cum o fi, nu-l mai mutam.

:-D