Like?:)

luni, 12 septembrie 2011

Schimb confort urban pe libertate rurală (160). Scurt

* am văzut un v de rațe și tare drag mi-a fost de ele, chiar dacă acum chiar știu că toamna e la ușă
* au apărut lilieci gălăgioși, de văzut nu i-am văzut, nu știu cât sunt de mulți, dar seara fac concerte pe nenumărate voci
* R. a întins plasa de gard, acum prelungește poarta, care e considerabil mai scundă ca noi
* puii zboară cu elan peste noul gard de plasă de 2 m, poarta deschisă nu li se pare îndeajuns de ispititoare
* tot la capitolul pui, am tăiat doi din motiv că erau bătuți gospodărește; pânda ulterioară nu s-a dovedit eficientă, n-am identicat agresorii, dar nici n-au mai avut loc bătăi în poiată
* am avut bunici musafiri, iar buni s-a speriat crunt de de Salmonela
* am văzut la Ferma eduardianaă pe History cum limitau ei umezeala din spaţíile închise (beci, pod): cu ajutorul varului nestins; n-am găsit în magazine, nici în târg.
* aranjatul lemnelor de iarnă e în plină şi imprevizibilă desfășurare
* vreau să plouă.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Var nestins gasesti la cei care au varnite, adica ei cumpara cu camionul calcarul, au niste gropi mari unde il aseaza si il ard cu gaz metan iar ceea ce se obtine este varul nestins. Intreaba pe la tara de cei care vand asa ceva, ei mai mult pe acolo misuna.

Adinuca spunea...

Sa o trimiti si la noi pe toamna, daca o vezi, ca e tare cald; azi au fost 34 de grade la umbra mai ceva ca in miezul verii... Anul trecut pe vremea asta ne pregateam de foc in casa, anul asta duduie aerul conditionat... Toate bune draga mea si spor in toate!

simf spunea...

@Adinuca - macar o boare si tot v-as trimite. dar crede-ma, vine toamna, stiu eu. si voua spor si recolte bune.

:-D