Like?:)

luni, 19 septembrie 2011

Schimb confort urban pe libertate rurală (161). Scurt, că lung n-am de unde

* Pământul e uscat și crăpat de mi se rupe sufletul, udatul plantelor e mai mult un mod de a-mi liniști conștiința decât de-a fi utilă.
* Pădurea începe să se coloreze în tonuri de galben și maro-roșcat, căprioarele coboară după apă și coceni de porumb iar vulpile se uită circumspecte din lizieră.
* Am făcut, pentru prima dată, suc de roșii; din producție proprie; a ieșit cam bun, să vedem dacă și cât va rezista.
* Lemnele sunt deja aranjate, puzzle generos pe care se plimbă, maiestuos, Jinx.
* Câinii au pseudopadoc, le-a amenajat domnul meu o portiță la spațiul de depozitat lemne unde preferă ei să doarmă; asta în caz de musafiri speriecioși sau porți mari deschise pentru o vreme; valabil numai pe perioadă scurtă.
* Puii de carne încep să șchioapete în grup, încă doi vor ajunge, probabil astăzi, la congelator. Zău dacă știu ce le lipsește sau ce-ar fi trebuit să facem.
* Dimineața pielea se înfioară de la temperatură, ziua se scurtează pe repede înainte, deja plecăm cu răsăritul odată și ajungem acasă la fix să prindem apusul.
* Am avut musafiri bloggeri și m-am bucurat.
* Nu m-am răzgândit, tot vreau să plouă.

7 comentarii:

Geocer spunea...

Unul dintre musafirii aia a si scris despre vizita la tine!

simf spunea...

@Geocer - vazutus, mersic.

Dani P. spunea...

Ieri a fost gata sa ploua si s-a razgindit ... Da, e mai racoare, se poate sta pe-afara . Poate ploua miine ...
M-ai facut, sa ma gindesc la provizia de busteni ... e pe lista de urgente.
Spor la treburi, Simona !

simf spunea...

@Dani - spor si tie, insa in ceea ce priveste ploaia pe la noi, slabe sanse. weather.com zice ca abia pe 28, si atunci doar 40% sanse. si au dreptate de obicei.

Daniel spunea...

Nu mai astept buletinul meteo- a devenit plictisitor.

Stefana spunea...

As pune link spre interesantul tau blog pe un forum unde activez. Esti de acord?

simf spunea...

@Stefana - da, cu mare drag chiar.

:-D