Like?:)

miercuri, 14 septembrie 2011

Răutăcizme

La nuntă, DJ-ul sau lăutarii îi întreabă pe miri „care e melodia voastră?” ca să o pună pe playlist la un moment bine definit. Mă amuză ideea cum ar fi făcut o mare de oameni ascultând Beethoven Sonata lunii sau Rapsodia pe o temă de Paganini a lui Rachmaninov; unde le-ar fi încadrat, între o braşoveancă şi „Ia-ţi mireasă ziua bună”? Sau între dansul pinguinului şi vals? Între sârbă şi periniţă? Cât de încântaţi ar fi fost invitaţii să danseze pe Alice Cooper Poison, Def Leppard Love bites, AC/DC – Thunderstruck sau The Doors – Break on Trough (To the Other Side)?*
Azi sunt rea.

* Să pun și linkuri?

8 comentarii:

cristina spunea...

nu e neaparat nevoie de link, rautate mica ce esti :)))
zici tu, zici, dar din pacate mie tocmai mi s-a intamplat o faza similara acum vreo 3 saptamani. eram la intalnirea de 25 de ani, era vreo 3 noaptea si m-am trezit umbland in playlist, ca ai mei colegi zaceau pe la mese. am dat de cargo, am pus vrajitoarele si m-am trezit "cu o mare de rosii in cap". nu la propriu, dar aproape :))))
ca sa isi revina din soc, au bagat ceva populara, nu mai stiu ce, ca nu ma prea pricep. cu toate astea, un thunder tot au fost obligati mai tarziu sa suporte :d

simf spunea...

@cristina - la revederea de 20 de ani noi chiar am dansat thunder (din cap, evident, cum altfel), unii din plete, unii din chelie, fiecare din ce avea (eram vreo 6-8 danceri). playlistul a fost cam cum arata cel de la radiovacanta prin 86-88, cu final countdown, in the army now, calimba del luna, opus, genesis, gun's etc, deci rezon, zic eu. dar pe la 1-2... pink floyd, doors, ac/dc, eagles, led zeppelin. festin de-a dreptul.

lapin de framboise spunea...

da

cuca spunea...

ha,ce idei ai...da,eu as dansa pe parazitii,sa o stresez pe soacra-mea:))ce zici?!!!

simf spunea...

@iepuras - lasa ca tie iti asigur auditia f2f

@cuca - suna bine:)

Mikka spunea...

neeee... nu e nevoie. Poison inca e acilea. POISOOON! Si can' zici tare, tre' sa mai stii fatza lui Alice Cooper, cand striga fioros... POISOOON!
Rupeeeeee-i!

Alexandra spunea...

Simona, :D))))))))))))))))

Lillee spunea...

Iti spun eu cum. S-ar simti marfa.
La nunta mea am avut Guns, Marilyn Manson, System of a down.
Bine, au fost invitati mai mult prieteni.
Deci, daca vrei, se poate sa iesi din tiparele clasice.

:-D