Like?:)

miercuri, 22 mai 2019

Fugiți de-acasă. 7. Gusturile zonei

# Am descoperit berea de manufactură Csiki, cu un gust ce m-a dus cu gândul la adolescență, când să bei o gură de bere e o aroganță. Am găsit-o pe Auchan online și, surpriză, chiar și în magazinul fizic (3 sortimente din 5 pe care le știm).
# Știați că există supă de gulaș? Nici noi. Și gulaș cu fasole. Și pastramă de cerb. Cârnați de cal. Cașcaval cu paprika, leurdă, ceapă roșie, ceapă verde, usturoi, chimen, piper. Kürtős kalács are alt gust decât kurtoș kolac-ul de prin piețele noastre, gulyás nu seamănă deloc cu gulașul de la restaurant.
# Preparatele din carne au alt gust (mai bun!), slănina și kaiserul au și altă consistență ca în zona noastră, iar în materie de produse lactate nu am mâncat nicăieri mai bune. (Am zâmbit pe drumul de întoarcere când am văzut cașcaval la vânzare pe Rucăr-Bran.)
# (De palinka ungurească și distilate nu mai zic nimic.)

Niciun comentariu:

:-D