Like?:)

vineri, 11 octombrie 2019

Fugiți de-acasă, ediția septembrie 2019. 9. Ce am ratat


Dalboka. Pur și simplu nu ne-a tras ața, am ajuns de două ori aproape de ea. Topola – am trecut cu mașina, cât să vedem parcul imens de distracție – n-a fost o ispită prea mare. Russalka era închisă, ne pregătisem pentru taxa de stațiune, dar era closed, neee (plus ceva care probabil însemna întoarce) și nici la pas nu se putea intra, neee, closed. Nimic semnalizat anterior, am făcut un ocol de 40 km (nici pe net nu am găsit undeva cum că ar fi închisă); măcar noi scriem clar că Transfăgărășanul sau Transalpina sunt închise cu n km înainte. Yailata e semnalizată mai mult nu, am depășit-o grav, așa că am renunțat să descoperim acul în carul cu fân.
Doamnelor și domnilor, marea:


Niciun comentariu:

:-D