Like?:)

miercuri, 23 octombrie 2019

Octombrie, mai pe final


# Must dulce-toamnă și pădure colorată măiestru, viță sălbatică și măceșe roșii; vreau să plouă, seceta asta prelungită deja mă-nervează, e cald, prea cald - toamna năucă a unui an meteo-buimac.
# Când joi după-amiază auzi muzică-n sat, știi că sâmbătă va fi nuntă; la poartă va apărea Bine ați venit! înconjurat de crengi de brad, crengi ce se vor regăsi și pe porțile vecinilor care vor caza nuntași.
# Pentru c-am fost neatentă, iar au evadat câinii, iar Urma, grație talentului nativ, a venit plină de ciulini și turiță; iar am tuns la ea la greu, i-am descâlcit bretonul prins ca-n agrafe, așa că acum arată crunt v. 2.0.
# Am trandafiri noi – Caprice de Meilland, Yellow Spray, White Symphonie și încă un Sacsengruss (oare unde l-oi pune?) - și o Lippia citriodora (Aloysia citriodora, Verbena odorosa) - lămâiță, citronelă -, știți uleiul esențial de verbena? Ăla e mirosul.
# Din livada de vizavi au rămas vreo 20 de pruni din sute, pe uliță mai jos mai cresc două case pe repede înainte, dispensarul din sat e gata și în parcul școlii au apărut aparate de fitness.
# Am atacat iarăși magazia, am restructurat-o (anul ăsta cred c-a fost cam obsesie), prilej cu care am renunțat la geamurile și cercevelele moștenite (nu ne-au trebuit atâția ani, clar nu ne mai trebuie.)
# La capitolul și adulții se joacă, nu-i așa?, am un ciubăr pentru plante - cam 3 l capacitate, lemn de fag uscat cu cercuri din fier -, un suport pentru carte/partituri verde, din fonta și o piatra pictata cu bufniță.
V-am spus oare că abia aștept să revenim la ora de iarnă?

Niciun comentariu:

:-D